Wednesday, April 11, 2012

Bila Waktu..


Assalamualaikum semua..

Hari ini cuti untuk semua warga Malaysia. Agong punya bufday kan.. Selamat Hari Lahir wahai Agong. hehe.. Bajet macam dia baca pulak kan blog aku ney. Apa-apa pon semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Rezeki yang ada pon janganlah makan sorang-sorang. Bantulah rakyat jelata yang hidup dalam kesusahan.

Well, tak ada apa-apa pon aktiviti untuk hari ini since aku decide untuk memencilkan diri dan meminimizekan perjumpaan dengan orang-orang. Bukan apa. Tak kisahlah orang nak cakap aku anti-social kew apa. Tapi bagi aku sendiri, time ney la aku dapat muhasabah diri sendiri. Menyelongkar keburukan yang banyak aku lakukan pada masa lalu. Kita tak boleh nak aspect hidup kita sentiasa bahagia dan ceria jew kan. Yep, kita tak tahu jugak bila masanya Allah akan tarik nyawa kita. Kalau macam Sultan atau Agong tue lainlah. Memang sentiasa rakyat jelata doakan kesihatan dan kemakmuran diri diorang. Kita ney?? Rakyat jelata biasa?? Siapa yang nak doakan??

Disini aku nak minta maaf pada sesiapa yang aku penah buat salah. (pada sesiapa yang terbaca) Tak kira la sama ada aku sedar atau tak. Sebab aku sendiri pon tak dapat nak baca hati dan fikiran korang kan. Aku minta maaf sangat-sangat. Halalkan makan minum aku. Dan kalau aku ada terhutang piutang bolehlah tuntut dan kalau lagi baik halalkan saja. hehe..

Baiklah itu sahaja untuk hari Rabu yang comeyll ini. Sebelum tue harap korang hayati lagu ney.. Enjoice!!!



0 kumen: