Wednesday, April 18, 2012

A lot of happy story


Assalamualaikum..

Hai kawan-kawan.. Apa khabar korang semua? Sihat? Hopefully semuanya baik-baik belaka ya. Dah 2 hari aku tak menconteng kat blog ney. Rasa lama pulak tak membebel. Okay, since tadi my boss says that he will be back tomorrow so kita enjoy-enjoy dulu ye hari ini.

Terlalu banyak happy moment sebenarnya hari ini yang aku nak share. One of them is DJ dah balik from New Zealand!!!! Hoyeahhh!! Sila sertai saya berjoget-joget happy keriangan ya. Yup!! Kegembiraan perlu dikongsi. Kesedihan perlu diluahkan pada yang sudi. Hehe.

Well, hari ini memang mood happy gila sebab dalam pukul 5 pagi tadi DJ dah sampai dan aku nak sambung tido ekceli lepas say hye to DJ. Tapi yelah kan, dah excited jumpe tak ada maknanya la nak tido. Of course she have give me souvenier from NZ. Comeyll gilerr. Tak da la giler mana pon, yang gilernyer aku. Nanti aku tunjuk ye kalau aku rajin nak upload. Hehe.

I always believe that after a huricane comes a rainbow. Well dah macam lagu firework dari Katy Perry pulak kan. Belasah la. Because I know that, we are what we believe. So, think positive and you'll get the positive.

Semakin kita dewasa, semakin kita lebih kenal diri kita. Tanpa atau tidak kita sedari sebenarnya kita berubah setiap masa dan ketika. I do hope that we'll never be someone else since we met. But, fitrah manusia memang macam tu. Sejauh mana pon kita cuba, kita tak akan dapat balik masa lalu. Tapi yang penting usaha kita untuk menjadi lebih baik itu ada.

Dulu memang aku selalu tertanya-tanya kenapa orang asyik tinggalkan aku? Kenapa? Dan kenapa? Soalan tu tak pernah berhenti. And now I realise that semua yang terjadi because of me. Aku taknak salahkan orang lain sebab aku hanya nampak kesalahan aku. Dan aku sentiasa untuk berubah menjadi lebih baik untuk diri aku dan family.

Kalau nak ikutkan, banyak jew perangai aku yang orang tak suka. Tapi aku cuma manusia biasa kan. Standard la tu buat kesalahan. Kalau tak macam mana kita nak belajar about life right? Tapi aku tak boleh la nak consider setiap pandangan orang terhadap aku. Itu dah macam aku nak hidup untuk orang. So, I just take a few from my family and my very best friend. I think they know me better.

Okay, setakat ini dahulu.. Kejap lagi kalau ada idea aku nak menconteng lagi aku buat post lain.. Hehe..
Hari Rabu hari berkomunikasi. Selamat berkomunikasi kawan-kawan. Just love what ever comes to you.

0 kumen: